czwartek, 4 czerwca 2020

Dress flowers

Hi!Piękna dziewczęca,zwiewna sukienka. Wiązana z tyłu.We wzór kwiatowy.To moja propozycja na wiosenną stylizacje w słoneczny dzień.Zapraszam do oglądania!                                                                          







                                                            sukienka-(s-h), okulary-F&F,          naszyjnik-Sinsay                                                                                                                         Do następnego!

1 komentarz:

  1. Piękna letnia sukienka, sama bardzo się cieszę, ze po chlodnym maju wreszcie przyszły cieplejsze czerwcowe dni, na które tak czekałam. W tym roku poluje na podobna sukienkę (szczególnie, że moja stara sukienka, bardzo podobna do tej po prostu mi się zgubiła i najgorsze jest to, ze nie mam pojęcia gdzie jest....).

    Ciekawa jestem jakie dopasowalaś do tej sukienki buciki :) Wydaje mi sie, ze powinny tutaj pasować skórzane sandałki.

    OdpowiedzUsuń