wtorek, 14 sierpnia 2012

mixer

Hi!
Dzisiejsza pogoda nie sprzyja na robieniu zdjęć w plenerze.Ciągle pada więc wrzucam dla Was mój mix zdjęć. Nie pozostaje mi nic innego jak pozostanie w domu.Opatulona w ciepły koc z kubkiem gorącej herbaty w dłoni 
Zapraszam do obejrzenia.
 
     wakacyjne znaleziska


 Podobno plemiona Indian wierzyli w sny domowników,które przechodziły przez amulet
'łapacz snów'. Sieć przepuszczała tylko te dobre sny, a zatrzymywała nocne mary, które 
 ginęły nad ranem. Sen taki, miał łapać się w sieć i spływać po piórach.

Ten oto łapacz snów kupiłam na jednym ze  straganów z indiańskimi pamiątkami.
 Amulet przyniósł mi szczęście:)

                      Mój bohomaz...
      Zestaw na dziś 'na luzie'.Tak jak lubię.
     Endorfina może powodować szczęście;)

Do następnego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz