poniedziałek, 3 grudnia 2012

BLACK FOREVER UNIQUE DRES cz.2

Hi!Pamiętacie mój post BLACK FOREVER UNIQUE DRES.Prezentowałam dla Was kochani moje projekty wymarzonej sukienki tzw.'małą czarną.Za sprawą cudnej i utaletowanej stylistki i projektantki w jednej osobie Dominiki Dziewulskiej:http://www.maxmodels.pl/dominikadziewuslka.html , https://pl-pl.facebook.com/dominika.dziewulska.9 Jest studentką projektowania ubioru.Spełnia się w tym zawodzie.Jeśli potrzebujesz ubrania na specjalne okazje.Zaprojektuję i zrealizuje.Dzięki niej mogę zaprezentować kreacje moich marzeń.Wybrałam projekt wersji nr2.Zastosowanie materiałów:tiul,koronka oraz materiał na leginsy;)
Oto i on.Polecam współprace.Zapraszam do oglądania!
    sukienka z projektu nr.2

     sukienka-na zamówienie od Dominiki Dziewulskiej bezpośredni kontakt : 
                      koronkowe bolerko-szyte na zamówienie
                      bransoletki -AVON
                      buty- Jennifer&Jennifer




 Do następnego!

2 komentarze:

  1. O jak miło do Ciebie zaglądnąć. :-)
    Sukienka jest przepiękna i chętnie bym ja włożyła przy pierwszej lepszej okazji.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń