sobota, 27 kwietnia 2013

April-mixer

                                     What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course......................................                                               Marilyn Monroe
Hi!Podstawa to Chanel.Dla mnie nr.5,oczywiście.Zgadzam się w 100%.A Wy?Przedstawiam Wam kochani kolejną serie zdjęć z całego kwietnia.Miesiąc,w którym dużo się działo w moim życiu.Pozytywnych chwil.Nie zabrakło też przemyśleń i smutku.Zapraszam do oglądania!

                                              



                                                                     smacznego




                                                                     dziękuję Kocham.im

                                                                  dziękuję☻Nescafe

                                                               w trakcie....
                                               gotowy najnowszy wzór na koszulce                                 

Do następnego!

13 komentarzy:

  1. Świetny mix zdjęć :) bardzo spodobały mnie się twoje włosy :))

    http://kattyunique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne zdjęcia! <33 *_*

    obserwujemy? :)

    mydreammm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog , masz cudowne włosy. Też bym takie chciała.

    Obserwujemy?
    Zapraszam do mnie:
    http://weera-wera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten nowy wzór. Zastanawiam się czego on jest symbolem. Przejrzałam pozostałe Twoje posty i nie mogę się nadziwić z jakim talentem nadajesz te wzory na bluzki i koszulki:) Podziwiam. I dziękuję za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zdjęcia, podoba mi się sposób w jaki prowadzisz bloga :)
    zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajną czapke masz
    + obserwuję :]

    OdpowiedzUsuń
  7. NOMINOWAŁAM DO LIEBSTER AWARD!
    http://uwieczniajchwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. jaka urocza kokardka ci wyszła c:
    zapraszam do mnie:
    http://przzed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń