niedziela, 26 maja 2013

I test QUICKMAX-LuxStyle

Hi!Współpracuję z firmą LuxStyle.Miałam przyjemność przetestowania QuickMax™ serum stymulującym wzrost rzęs i brwi.Odżywka,którą stosuję i jestem z niej bardzo zadowolona!Kochani więcej info.znajdziecie tu:lux-style.odżywka:quickmax.Firma oferuje produkty,dzięki którym możesz od razu wyglądać pięknie, jednocześnie mogąc używać produktów z których korzystają gwiazdy.Są wykorzystywane wielokrotnie oraz z gwarancją ceny.LuxStyle sprawia,że stajesz się piękna w łatwy, bezpieczny i szybki sposób.Także testowałam genialną maseczkę Acne Killer.Wartą grzechu.Nie zawiodłam się na danych produktach.Zapraszam do oglądania!

        Plusy:                                                                                                                           Minusy:
- wydłuża,zagęszcza,wzmacnia                                                 -cena:149,95zł/5ml
cebulki włosów brwi i rzęs,                                                         -mało wydajna,  
-odżywkę można stosować do ok.6 miesięcy,                           -brak instrukcji
-przystępna cena w stosunku do efektów,
-eleganckie opakowanie,
-łatwa aplikacja,
-przyjemny zapach,
-podręczny aplikator   
                                                                                             
Klinicznie udowodnione szybkie działanie i bezpieczeństwo.Recepta niewymagana.Naturalne, długotrwałe rezultaty, brak sztucznego przedłużania.Naprawdę proste w użyciu.100%gwarancji satysfakcji przez 90 dni–albo zwrot Twoich pieniędzy.
 

                                                      thank you very much LuxStyle ♥☺


Podsumowanie:
QuickMax w ciągu tygodnia stosowania zauważyłam różnicę.Moje rzęsy i brwi stały się dłuższe,gęstsze,pełniejsze i bardziej wyraźniejsze.Odżywka dostała ode mnie więcej plusów niż minusów,ale jest mało wydajna jak na tą cenę.Limitowana cena to:149,95 zł(249,95 zł)5ml.
Moja ocena to:5/6.Kochani polecam Wam gorąco!



Do następnego!

7 komentarzy:

  1. Świetny blooog xd
    Zapraszam: rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym przetestowała :) Jednak cena jest za droga :/
    Obserwuję :) Liczę na rewanż :D
    http://www.wspolpracuje-testuje-opisuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) Dużo o tym słyszałam. Ciekawa współpraca :3
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo ciekawa odżywka :)))

    Ja używam Revitalash i moje rzesy są 2 jak nie więcej razy dłuższe :)) i tez niestety kosztuje trochę..ale bardzo wydajna duże opakowanie na pol roku starcza ;))

    Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga

    pozdrowienia z 3city

    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wygląd bloga będę tutaj wpadała częściej
    + obserwuję jestem członkiem zapraszam do mnie mój adres to
    swiatoczamimajeczki.blogspot.com myślę że też będziesz członkiem mojego bloga :D :D :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. cena powala, ale skoro produkt spełnia obietnice producenta to warto tyle zapłacić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się zastanowić nad tą odżywką, bo ja mam strasznie małe i prawie niewidoczne rzęsy ;o
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń