wtorek, 11 czerwca 2013

hand Fatima,oranges and turquoise

                     Człowiek zaczyna wszystko rozumieć,kiedy ktoś strzela w niego obojętnością...
 Hi!W tym sezonie neonowe kolory to jeden z najsilniejszych trendów.Kojarzy mi się zawsze z cytrusami,świeżością i energią.Tym,czego najbardziej potrzebuje mam nadzieję w nadchodzących upalnych miesiącach.Mój zestaw na dziś to neonowe,pomarańczowe spodnie- łup z (s-h).Kolor biją po oczach.Zwiększyłam swoja widoczność i bezpieczeństwo na drodze;)Piękna turkusowa bluzka z motywem ręki Fatimy od Grand Canyon Colors Creation.oraz dodatki pierścionek z Merlin Monroe,pasek z łańcuszkiem i bransoletki w neonowych kolorach od kochanej Pannaem.Thank you very much.Czarne botki z ćwiekami dopełniają całość.Jak Wam się podoba zestaw? Zapraszam do oglądania!
Z innej beczki.Kochani zbieram lajki na FB konkursie pod zdjęciem Ewelina Witek ze strojem kąpielowym.Poproszę o kliknięcie LUBIĘ TO!:https://www.facebook.com/photo.php?fbid=529240587111470&set=a.522748474427348.1073741841.510092529026276&type=1&theater .Pomożecie?Dziękuję
                                                                bluzka-od GCCC.
                                                                botki/koturny-Jennifer&Jennifer CCC
                                                                spodnie-POIZEN INDUSTRIES(s-h)
                                                                pasek-(s-h)
                                                               bransoletki-od Pannaem ,od Uncaged.jewellery
                                                               (zielona-Piórko i Krzyżyk) 
                                                               pierścionek-bazar 


  Do następnego!

12 komentarzy:

  1. Bluzka szalenie mi się podoba! Genialna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka + spodnie = świetny zestaw!!! ;-)
    POZDRAWIAM :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw, bluzka super! :) trudno uwierzyć, że spodnie z sh! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko piękne,
    najlepszy pierścionek!!
    dziękuję za odwiedziny, zapraszam na moje candy i do obserwowania bloga :)
    ja obserwuję!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne połączenie kolorów,podoba mi się ten styl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super stylówka ♥
    http://klaaudik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Energetyzująco!
    Zapraszam na: pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. PIĘNY OUTFIT ;)
    wpadniesz, skoemntujesz, zaobserwujesz????
    to dla mnie wiele znaczy
    ZAPRASZAM !!!!!
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne kolorki, co to za lód ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz śliczną figurę *.* To zdjęcie, na którym się uśmiechasz - cudo. Widać, że nie jest to zwykły uśmiech przybrany do zdjęcia, a naturalna radość :)
    Dziękuję za komentarz.
    Ogólnie to podoba mi się sposób w jaki piszesz, przypadł mi do gustu. Dodaję do obserwowanych, bardzo bym się ucieszyła gdybyś też to zrobiła u mnie, ale do niczego nie zmuszam :)
    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń