niedziela, 2 lutego 2014

Warsaw Fashion Weekend-5.10.2013

Hi!Bardzo zaległy wpis.Chcę Wam przedstawić relację z drugiego dnia Warsaw Fashion Weekend.Na którym byłam z ekipą Grand Canyon Colors Creation.Dostarczył mi wiele emocji.Sobotnia seria  pokazów na Warsaw Fashion Weekend była niezwykła.Największe wrażenie zrobił na mnie występ zespołu The End,który wprowadził magiczną atmosferę.Połączony z prezentacją kolekcji projektantów pod hasłem "Młodzi młodym".Promująca młode talenty. Byłam mile zaskoczona oryginalnymi krojami i kolorowymi tkaninami.Pozostawiła bardzo dobre wrażenie na mnie.Najbardziej podobały mi się marynarki o oryginalnych krojach i błyszczące topy.Dużym zainteresowaniem i ciekawym elementem wydarzenia cieszyła się Strefa Showroom.Prezentacja trendów,luksusowe marki.W stylizacji w której byłam na imprezie.To t-shirt z nadrukiem od  GCCC.Łapacz snów wyróżnia się w ciemnym zestawie.Mieniące się klapy marynarki dodają całości blasku.Zobaczcie jak było.Zapraszam do oglądania!

































 Do następnego!



1 komentarz: