poniedziałek, 3 marca 2014

I test Love Me Green

Hi!Francuska firma kosmetyczna Love Me Green.Miałam przyjemność przetestowania produkty do pielęgnacji twarzy:organiczna energetyzująca pianka myjąca do twarzy i organiczny regenerujący krem do twarzy.Kochani więcej info.znajdziecie tu:love me green.Firma oferuje produkty naturalne,nie są testowane na zwierzętach.Sprawiają,że stajesz się piękna w łatwy, bezpieczny i szybki sposób.Także testowałam genialny zestaw próbek Love Me Green.Warty grzechu.Nie zawiodłam się i polecam! Zapraszam do oglądania!

Organiczna Energetyzująca Pianka Myjąca Do Twarzy
-nie wysusza skóry ,
-jest hipoalergiczny,
-łatwa w aplikacji,
-zmiękcza i oczyszcza skóra,
-delikatna,wydajna


Organiczny Regenerujący Krem Do Twarzy 
-lekka,jedwabista konsystencja,
-nawilża,matuje,wygładza,
-przyjemny zapach,
-oddycha skóra,
-naturalny kolory skóry,
-nie jest tłusty,
-skóra jest sprężysta

 Zestaw próbek
-Organiczny Nawilżający Balsam do Ciała,
-Organiczny Regenerujący Krem do Twarzy na Dzień,
-Organiczny Regenerujący Krem do Twarzy na Noc,
-Organiczny Wyszczuplający Balsam do Ciała Zielona Herbata, 
-Organiczny Energetyzujący Peeling do Twarzy z pudrem,
-Organiczny Rewitalizujący Krem do Rąk 


Do następnego!
 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam wszelkie pianki do mycia twarzy!:) Miałam kilka próbek z Love Me Green i na tą skalę się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty. Nigdy nie miałam okazji używać takich kosmetyków ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na obrazku ładnie wygląda ale jeszcze ich nie testowałam
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń