poniedziałek, 15 września 2014

Paisley

Hi!Przyszedł czas na sukienkę maxi.Upolowana w (s-h).Bardzo lubię tureckie wzory a szczególnie w czarno białej kolorystyce.Długość sukienki bardzo mi odpowiada. Połączyłam ją z butami z ręcznie malowanym motywem piór.Całość jest lekka i wakacyjna.Dodatek to jedynie naszyjnik z wizerunkiem wieży Eiffla.Stylizacja idealna na upalne dni.Także na wypad z przyjaciółmi.Zapraszam do oglądania!
















        sukienka-CKM Caroline K Morgan(s-h), buty-GCCC., naszyjnik-Madamlili
        okulary-prywatny sklep 


 Do następnego!

7 komentarzy:

  1. sukienka jest przepiękna! akurat jeszcze nadchodzą ciepłe dni więc idealnie się sprawdzi na końcówkę lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka :) Bardzo do Ciebie pasuje, ogólnie rewelacyjny blog modowy. ;)
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: fabulous dress. Look great on you. I like your swatch. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Zanmim przeczytałam post, wiedziałam,że upolowałaś ja w sh. Jest rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń