czwartek, 16 listopada 2017

Red&jeans

Hi!Czerwona sukienka w kratkę to mój must have.W tym sezonie królują kratki: koszule,sukienki,spodnie.Moja stylizacja jest typowo jesienna.Piękna złota jesień. Wszędzie kolorowe liście.Połączyłam rzeczy z Sinsay.Zamówiłam sukienkę w czerwoną kratkę i czapkę z daszkiem z chockerem.Torebka z modnymi nadrukami jest także z IloveSinsay.Jeansowa kurtka to łup z (s-h).Moja nowa miłość to buty Vansy. Długo poszukiwane.Zapraszam do oglądania!

















                                 
                                        sukienka/torebka/czapka-Sinsay
                                        kurtka-(s-h)
                                        buty-Vans eobuwie.pl
                                        rajstopy-Gatta


  Do następnego!

3 komentarze:

  1. sukienka podoba mi się :) uwielbiam kratę

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka ! uwielbiam kratkę i do tego w tym sezonie pokochałam czerwień, sama skusiłam się na zakup pierwszej czerwonej rzeczy w mojej garderobie! Klimatyczne zdjęcia ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń