czwartek, 30 sierpnia 2018

Pink overalls

Hi!Prezentuję jasno różowy kombinezon z falbanką.Ma szerokie nogawki.Jest bardzo wygodny i elegancki.Idealna propozycja np.na wesele.Do przełamania stylizacji dodałam modną torebkę-siatkę.Jest świetna na zakupy.Dodatki to delikatny naszyjnik i modne okulary.Zapraszam do oglądania!  








                                                  kombinezon-(s-h),
                                                  torebka-Aliexpress, 
                                                  naszyjnik-Sinsay 

Do następnego!

3 komentarze:

  1. Kombinezon piękny, ale torebka zdecydowanie nie dla mnie, strasznie mi się ten trend nie podoba. Ja wzięłabym do niego raczej elegancką kopertówkę z Royalpoint, a do tego obowiązkowo szpilki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tym kombinezonie. Ostatnio widziałam, że hurtownie odzieżowe - SoSimply sprzedawały w super cenach. Szpileczki, czy też buty na koturnie idealnie podkreślą całość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zatkało mnie, kolejny post, kolejna super sesja!! Obserwuję i czekam na więcej!!!

    OdpowiedzUsuń